Afhjælpning af drænhuller hos beboeren

« Tilbage
Dato: 12. august 2021

Vi klarer afhjælpningen af drænhuller hos beboeren fra A-Z


Det eneste, du skal gøre, er at sende beboerkontalten til Draindane, og så sørger vi for: 
  • Al kontakten til beboeren fra A-Z
  • At beboeren får den bedst mulige løsning i form af en Draindane drænvandsopsamler i stedet for en spand
  • At drænhullet bliver udtørret
  • At du/I slipper for alle de besværlige arbejdsgange, administration og koordinering der er i forbindelse med et drænhul
Forløbet er således:
  • Vi kontakter beboeren indenfor 24 timer efter en anmodning og laver aftale om det videre forløb.
  • Vi tager ud og borer og tømmer drænhullet for vand og sætter en Draindane drænvandsopsamler op.
  • kontakt med beboeren i forbindelse med drænhullet går gennem Draindane.
  • Når drænhullet er tørt, tager vi Draindane ned og sørger for retablering i form af spartling og maling
  • Når opgaven er slut modtager I en rapport fra os om forløbet
Læs mere hos byggematerialer.dk
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
12. august 2021
Afhjælpning af drænhuller hos beboeren
Draindane tilbyder nu at løse drænhuller direkte hos beboere på Sjælland - nemt for alle!
Læs indlæg
5. juli 2021
VIDEO: Draindane og Bygge-Bloggen
Bygge-Bloggen har interviewet Peter Wilner, CEO og Founder hos Draindane.
Læs indlæg
19. februar 2020
NYHED!
Nu kan Draindane også leveres i en transparent version uden elektronik.
Læs indlæg
Draindane ApS
Farverland 4
2600 Glostrup
Telefon: +45 50 200 250
E-mail: info@draindane.com
CVR: 40197443
     
Draindane | Falkevej 18 | 2600 Glostrup | Tlf.: 50 200 111